Pentru că mulți români s-au temut sau se mai tem încă să intre zilnic în magazine pentru a-și cumpăra diverse produse, vânzările online de apă îmbuteliată au crescut puternic în ultimele luni, potrivit producătorului Aur’a Mineral Water, care, pentru a face față noului trend, a început să îmbutelieze apă la 5 litri, prin tehnologia Bag-in-Box (un tip de pungă din folii speciale) destinată tocmai acestui tip de comenzi.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Până anul trecut, Aur'a, furnizor de apă prezentată ca premium, vindea la export 50% din producție, 20% în HoReCa și 30% în supermarketuri și magazine naturiste, în sticle de stică de 750 ml și de 330 ml. Pandemia a schimbat lucrurile. "Aur’a îmbuteliată în sticlă de sticlă rămâne produsul nostru nr.1, dar am fost nevoiți să ne readaptăm. Situația din industria ospitalității a afectat și vânzările noastre, dar, în schimb, a crescut foarte mult vânzarea pe online prin comparație cu anul trecut, cu 500%, iar asta ne-a dus în situația de a regândi strategia de vânzări și implicit portofoliul de produse", spune Horațiu Rada, președintele Aur'a Mineral Water.
CITEȘTE ȘI VIDEO WhatsApp are coș de cumpărături Pentru că Aur'a nu există îmbuteliată în PET, ci doar în sticlă, livrarea online a acesteia însemna greutate, fragilitate și volum mare pentru cantități necesare unei familii pe o anumită perioadă. Compania a ales pentru vânzările online, pentru a evita îmbuteliere în PET, tehnologia Bag-in-Box în recipiente de 5 litri, un sistem folosit la vinuri și la sucurile de fructe.
Compania Aur’a Mineral Water este localizată în comuna Ocna de Fier, județul Caraș-Severin și are capital 100% românesc, fiind deținută de oamenii de afaceri timișoreni Horațiu Rada și Eleodor Coptil.