Producătorul Alexandrion vrea să devină și distribuitor de apă și cafea

Producătorul Alexandrion vrea să devină și distribuitor de apă și cafea

Răzvan Vasile, director comercial Alexandrion Grup România

Cristina Dobreanu
Cristina Dobreanu
scris 1 mar 2016

Alexandrion Grup România, unul dintre jucătorii importanți pe piața locală a băuturilor spirtoase, vrea să intre pe segmentul distribuției de produse non-alcoolice (apă, sucuri și cafea), existând discuții pentru preluarea distribuției de la producătorii parteneri ai companiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Am început deja discuțiile cu posibili parteneri cu care am putea colabora în acest sens. Deocamdată nu am bătut palma cu nimeni și rămânem deschiși discuțiilor. Ne dorim însă să aducem alături de noi o serie de parteneri solizi, de încredere, cu prezență și produse confirmate în piață, astfel încât, împreună, să obținem, rapid, o cotă importantă de piață pe segmentele targetate. Este o decizie istorică pentru grupul nostru și avem încredere că vom reuși să atingem rezultate similare precum cele pe care le avem pe piața de băuturi spirtoase”, a declarat Răzvan Vasile, director comercial Alexandrion Grup România.

Anul trecut, compania a investit peste un milion de lei în dezvoltarea unui department de vânzări dedicat segmentului HoReCa high (restaurante, baruri și hoteluri din segmentul premium).

Alexandrion Grup va importa votcă de la cel mai mare producător de băuturi spirtoase din Rusia CITEȘTE ȘI Alexandrion Grup va importa votcă de la cel mai mare producător de băuturi spirtoase din Rusia

Tot la finalul anului trecut, Alexandrion Grup a semnat un parteneriat cu Synergy Group, cel mai mare producător de băuturi spirtoase din Rusia, cu un rulaj de 650 de milioane de euro anual, astfel încât brandurile importate urmând să ajungă pe două piețe cheie - România și Republica Moldova.

Alexandrion Grup a avut în 2014 o cifră de afaceri de 105 milioane de lei (aproximativ 233,6 milioane de euro) și un profit de 6 milioane de lei (circa 1,35 milioane de euro). Compania este prezentă pe 12 piețe din Europa și Asia și deține o distilerie, amplasată în comuna Bucov din județul Prahova.

viewscnt
Afla mai multe despre
alexandrions grup romania
distributie produse non-alcoolice