RAPORT: Peste 60% dintre comenzile online de mâncare pe piața locală au fost înregistrate în timpul meciurilor din Campionatul Mondial

RAPORT: Peste 60% dintre comenzile online de mâncare pe piața locală au fost înregistrate în timpul meciurilor din Campionatul Mondial
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 iul 2018

Campionatul Mondial de Fotbal 2018, desfășurat în perioada 14 iunie – 15 iulie, a crescut numărul comenzilor online de mâncare pe piața locală, în condițiile în care 62% din totalul comenzilor au fost înregistrate în apropierea orelor de difuzare a meciurilor, potrivit datelor platformei online foodpanda.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În topul celor mai comandate preparate în serile cu meciuri au fost mâncarea chinezească, urmată de bucătăria internațională, sandwich-uri, mâncare libaneză și preparate ale bucătăriei italienești, scrie News.ro.

”Suporterii nu s-au rezumat doar la a comanda online mâncare, ci au cumpărat și băuturi care să se potrivească preparatelor alese. Aproximativ 63% din totalul comenzilor au inclus și băuturi, cele mai cerute fiind sucurile carbogazoase, berea și apa plată și minerală”, se arată în comunicat.

Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România pentru a deschide peste 40 de magazine CITEȘTE ȘI Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România pentru a deschide peste 40 de magazine

Astfel, suma medie cheltuită de românii care au comandat de pe platformă în timpul meciurilor a fost de circa 55 lei. Cea mai mare comandă a fost de 704 lei, a fost făcută din București și a conținut opt sortimente de pizza și apă minerală.

”În timpul Campionatului Mondial de Fotbal comenzile online au crescut semnificativ, cei mai mulți dintre clienții foodpanda preferând să comande acasă. De regulă, suporterii aleg preparatele care se potrivesc cu berea sau cu sucurile carbogazoase, precum pizza, burgeri, sandwich-uri sau shaorma”, a declarat Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.

Cele mai multe comenzi au fost făcute de către clienții foodpanda în prima zi a Campionatului Mondial, pe 14 iunie. De asemenea, pe toată durata calificărilor pentru turneul final, până pe 28 iunie, s-a menținut un număr ridicat al comenzilor.

Cel mai aglomerat interval de livrare a comenzilor a fost cel între 19:00 - 20:00, românii preferând să comande mâncare acasă.

viewscnt
Afla mai multe despre
comenzi online
mancare