Vitapur Home, brand dezvoltat ȋn Slovenia sub care sunt fabricate și comercializate produse premium pentru casă, activități sportive sau călătorie, intră pe piața locală prin deschiderea unui magazin ȋn cadrul centrului comercial Mega Mall din București.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Vitapur are ȋn momentul de față o rețea proprie de aproximativ 90 de magazine ȋn centre comerciale și galerii din Slovenia, Croația, Muntenegru, Serbia, Bosnia și Herzegovina și Austria, primul magazin de pe piața locală urmȃnd a fi inaugurat ȋn luna august a acestui an.
CITEȘTE ȘI Producătorul biscuiților Ulker și McVitie’s numește o tânără de 27 ani la șefia fabricii din RomâniaPe lȃngă brandul Vitapur, care dă numele companiei, ȋn portofoliul retailerului se mai regăsesc mărcile Vitapur Family, Hitex, Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo și Svilanit, o parte din produsele realizate sub aceste marci fiind comercializate și ȋn marile rețele de supermarketuri și hipermarketuri.
Compania intenționează să se extindă mai ȋntȃi ȋn București, iar apoi ȋn marile orașe din țară, urmând a deschide a cel puțin 19 magazine în următorii 3 ani.