Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash&Carry, se extinde cu 22 de noi magazine.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
La jumătatea lunii mai, rețeaua era alcătuită din 1.640 de magazine.
CITEȘTE ȘI Top 10 cele mai vaccinate țări din lumeÎn martie, directorul general al METRO Cash & Carry România a anunțat obiectivul de a ajunge 2.000 de magazine de proximitate sub brandul LaDoiPași până în anul 2023. În toamna anului 2017, planul Metro era să ajungă la 2.000 de magazine LaDoiPași până în anul 2020.
LaDoiPași a fost înființat de Metro Cash & Carry România în 2012. Metro Cash&Carry a fost primul retailer care a intrat în România după Revoluție, în 1996.
Lanțul LaDoiPași este în competiție directă cu retailerul Profi.