Doar 23% dintre utilizatorii de Internet din România au făcut achiziții online în 2017, față de o medie de 68% în Uniunea Europeană, arată datele publicate luni de Eurostat.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Campionii achizițiilor online au fost anul trecut utilizatorii de Internet din Marea Britanie (86%), Suedia (84%), Danemarca, Germania, Luxemburg și Olanda (fiecare cu 82%). Cel mai redus nivel s-a înregistrat în 2017 în România (23%), Bulgaria (27%), Cipru (39%) și Croația (42%), scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Europa de Est se reînarmează de frica Rusiei. România este în frunteÎn ultimii zece ani, procentul celor care au făcut achiziții online a crescut la toate grupele de vârstă, cel mai semnificativ avans fiind înregistrat la utilizatorii de Internet cu vârsta între 16 și 24 de ani (de la 44% în 2007 la 71% în 2017).