STUDIU: 59% dintre tinerii sub 35 de ani din mediul urban au cumpărat de la magazine online din străinătate. Cine conduce în Top-ul vânzărilor

STUDIU: 59% dintre tinerii sub 35 de ani din mediul urban au cumpărat de la magazine online din străinătate. Cine conduce în Top-ul vânzărilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 mar 2018

Peste jumătate (59%) dintre tinerii sub 35 de ani din mediul urban au făcut cumpărături, în ultimul an, pe cel puțin un magazin online din străinătate, cum ar fi Amazon, AliExpress, eBay sau Alibaba.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cel mai popular este Amazon, 88% dintre românii din mediul urban au auzit de acest retailer și 84% îl vor prezent și pe piața locală, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions.

Topul popularității este urmat de eBay, de care au auzit 84% dintre românii din mediul urban, dar și de Alibaba (53%), AliExpress (51%), ASOS și Target (14%).

În schimb, clasamentul vânzărilor este complet diferit. În ultimele 12 luni, cei mai mulți români din mediul urban au făcut cumpărături online prin intermediul AliExpress (21%), în timp ce doar 15% prin intermediul eBay, 14% pe Amazon, iar 5% pe Alibaba.

Surpriză: Operatorul lanțului grec de restaurante tip fast-food Gregory’s revine în România, la doar 6 luni după ce și-a lichidat oficial toate centrele de pe piața românească CITEȘTE ȘI Surpriză: Operatorul lanțului grec de restaurante tip fast-food Gregory’s revine în România, la doar 6 luni după ce și-a lichidat oficial toate centrele de pe piața românească

„Deși piața de eCommerce din România este în continuă creștere, iar retailerii online locali și-au diversificat tot mai mult ofertele, există o tentație importantă a platformelor internaționale de cumpărături online, în special în rândul tinerilor. Astfel, românii, cu un apetit ridicat pentru shopping, sunt atrași de prețurile avantajoase și de ofertele extrem de variate ale retailerilor online din străinătate, dar și de notorietatea unor branduri precum Amazon sau eBay, toți acești factori făcând din România o piață interesantă și cu mult potențial pentru acești giganți”,  a declarat Andrei Cânda, Managing Partner, iSense Solutions.

Nu există diferențe pe categoriile de vârste pentru Amazon și eBay, în schimb semnificativ mai mulți tineri sub 35 de ani au auzit de AliExpress (81% vs. 37% dintre persoanele peste 35 de ani), AliBaba (62% vs. 49%), BestBuy (39% vs. 18%), ASOS (25% vs. 9%) și Etsy (21% vs. 4%). De asemenea, 32% dintre tinerii sub 35 de ani au făcut cumpărături pe Aliexpress (vs. 16% dintre cei peste 35 de ani), iar 20% - pe eBay (vs. 12%).

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 546 de respondenți din mediul urban, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani din mediul urban din România. Grad de eroare =/-4.38% la un nivel de încredere de 95%.

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine online
amazon
ebay
aliexpress
albaba