Tesla Tequila, băutura anunțată în glumă de Elon Musk, a devenit realitate. Stoc epuizat în câteva ore de la lansare

Tesla Tequila, băutura anunțată în glumă de Elon Musk, a devenit realitate. Stoc epuizat în câteva ore de la lansare
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 7 nov 2020

Tesla Tequila, băutura sub marca Tesla anunțată în glumă de Elon Musk pe Twitter în urmă cu doi ani, a devenit realitate, stocul companiei fiind epuizat în mai puțin de o zi de la lansare.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Țesăturile spectaculoase care te fac să călătorești în jurul lumii CITEȘTE ȘI Țesăturile spectaculoase care te fac să călătorești în jurul lumii

Tesla a lansat Tesla Tequila joi, însă deja sticla în formă de fulger nu mai poate fi comandată pe site-ul companiei. Băutura este produsă de compania americană Nostros Tequila și a fost vândută cu 250 dolari/sticla.

Transformările orașului: Noua tinerețe a fabricilor vechi sau cum devin acestea spații urbane moderne CITEȘTE ȘI Transformările orașului: Noua tinerețe a fabricilor vechi sau cum devin acestea spații urbane moderne

Musk a avansat prima dată ideea comercializării unei băuturi tequila pe 1 aprilie 2018, când a anunțat, în glumă, că Tesla a dat faliment, iar el “a fost găsit leșinat printre sticle de Teslaquila, cu urme de lacrimi uscate pe obraji”.

CITEȘTE ȘI Avantaj Client 8.087 euro TVA inclus pentru Sprinter 314 CDI Furgon, 11 mc, cu tracțiune față. Îndreaptă-te spre reușită!

Câteva zile mai târziu a publicat și o poză cu o sticlă având eticheta Teslaquila, denumire pentru care Tesla a depus o cerere de înregistrare în același an, dar care nu a primit aprobarea autorităților.

Musk nu este la prima campanie de marketing mai puțin obișnuită pentru una dintre companiile pe care le conduce.

În 2017, antreprenorul american a vândut 50.000 de șepci cu logoul The Boring Company, companie de săpat tuneluri pe care a creat-o cu scopul de a fluidiza traficul din Los Angeles, iar un an mai târziu a comercializat 20.000 de aruncătoare de flăcări cu același logo.

Șeful Tesla și SpaceX a strâns 10 milioane de dolari din vânzarea aruncătoarelor de flăcări, care s-au epuizat în doar cinci zile de la lansare, plus 1 milion de dolari din comercializarea șepcilor.

De asemenea, Musk a anunțat că se gândește “foarte serios” să înființeze o fabrică de bomboane, însă până în prezent ideea nu s-a materializat.

viewscnt
Afla mai multe despre
tesla tequila
teslaquila
lansare
elon musk
tesla
stoc epuizat