Unilever South Central Europe numește un român Director Financiar pentru a coordona operațiunile și strategia de afaceri în întreaga regiune

Unilever South Central Europe numește un român Director Financiar pentru a coordona operațiunile și strategia de afaceri în întreaga regiune

Cristian Ungureanu

Profit.ro
Profit.ro
scris 2 oct 2018

Compania anglo-olandeză Unilever, al doilea mare jucător din industria alimentară, l-a numit ca Director Financiar în cadrul Unilever South Central Europe pe Cristian Ungureanu, acesta urmând a coordona operațiunile curente și strategia de afaceri pentru întreaga regiune.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Unilever South Central Europe coordonează afacerile grupului din România, Bulgaria, Republica Moldova, Albania, Muntenegru, Kosovo, Serbia și Macedonia.

Cristian Ungureanu îl înlocuiește pe Jordi Aixandri, promovat în funcția de Director General al Departamentului Financiar din categoria deodorante, activitate coordonată de sediul Unilever din Londra. 

 

10 companii românești care pot \ CITEȘTE ȘI 10 companii românești care pot "inspira Europa" în 2018, în viziunea bursei de la Londra

Cristian Ungureanu s-a alăturat echipei Unilever în martie 2018, fiind responsabil de coordonarea activităților de integrare financiară în domeniul fuziunilor și achizițiilor din regiune. A deținut anterior poziții de Director Financiar în cadrul MOL România și Bunge România.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări și ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi.

Compania are 161.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.7 miliarde euro în 2017. Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum. 

viewscnt
Afla mai multe despre
unilever south central europe
cristian ungureanu