Vânzările retailerului elen de jucării și decorațiuni Jumbo pe piața românească și-au adâncit puternic declinul în luna noiembrie, pe fondul restricțiilor impuse de autorități în contextul pandemiei de Covid-19.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Astfel, după o scădere de 1,6% în octombrie, vânzările Jumbo în România s-au prăbușit în noiembrie cu 20%.
CITEȘTE ȘI 4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restauranteClienții au acces în magazine doar dacă demonstrează, prin certificatul verde, că sunt vaccinați sau recent vindecați de Covid-19. În octombrie, compania anticipa că impunerea acestor condiții pentru accesul în magazine va conduce la o scădere de două cifre a vânzărilor în următoarele luni.
Jumbo a trecut pe scădere în România în luna octombrie, după ce, de la începutului anului, piața locală înregistrase cea mai bună evoluție la nivel de grup.
CITEȘTE ȘI Cum să-ți optimizezi site-ul webVânzările Jumbo au scăzut abrupt și în Bulgaria, declinul consemnat de retailer în această țară accentuându-se la 40% în noiembrie, de la 23% în octombrie.
"Tendința descendentă observată în Bulgaria și România în luna noiembrie ar putea implica o scădere dramatică și în decembrie, în contextul în care situația probabil că nu se va schimba până la sfârșitul anului, iar scenariul unui lockdown total în aceste țări rămâne posibil", potrivit Jumbo.