Veniturile și profitul Avon au ratat estimările în trimestrul patru, din cauza cererii în scădere

Veniturile și profitul Avon au ratat estimările în trimestrul patru, din cauza cererii în scădere
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 feb 2017

Veniturile și profitul Avon Products au ratat estimările analiștilor în trimestrul al patrulea, din cauza declinului cererii pe aproape toate piețele, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania a înregistrat o scădere de 7% a veniturilor în Europa, Orientul Mijlociu și Africa și de 10% în nordul Americii Latine, care a anulat efectul creșterii de 9% consemnate în sudul Americii Latine, a anunțat joi Avon.

Pierderea netă a scăzut la 10,7 milioane de dolari, de la 333,4 milioane de dolari în aceeași perioadă a anului precedent, scrie News.ro.

Rezultatele din trimestrul patru al anului 2015 au inclus o pierdere de 317,1 milioane de dolari provocată de încetarea unor activități.

Veniturile totale ale Avon, între ale cărei branduri se află Skin-So-Soft și Outspoken by Fergie, au scăzut în trimestrul patru cu 2,4%, la 1,57 miliarde de dolari.

Analiștii au anticipat vernituri de 1,61 de miliarde de dolari.

Statul și-a înlocuit reprezentanții în CA al Telekom România CITEȘTE ȘI Statul și-a înlocuit reprezentanții în CA al Telekom România

În 2016, veniturile s-au contractat cu 7%, la 5,7 miliarde de dolari. Pierderile au totalizat anul trecut 93 de milioane de dolari, după un rezultat negativ de 797 de milioane de dolari în 2015.

Avon a anunțat în ianuarie 2016 un plan de redresare pe termen de trei ani, pentru reducerea costurilor cu 350 de milioane de dolari, investiții în tehnologie și folosirea mediei sociale pentru relansarea vânzărilor, pe fondul îngrijorării că modelul vânzărilor directe este depășit.

Compania a anunțat că anul trecut a redus cheltuielile cu circa 120 de milioane de dolari și este pe cale să își pună în aplicare planurile.

Vânzările Avon au scăzut în ultimii peste patru ani și compania are probleme din cauza schimbării gusturilor cumpărătorilor, care preferă brandurile de nișă.

Totodată, numărul reprezentantelor de vânzări din ușă în ușă a scăzut semnificativ, iar în trimestrul al patrulea declinul a fost de 3%.

viewscnt
Afla mai multe despre
avon