Rottaprint - afaceri în creștere și 3 milioane euro pregătite pentru dezvoltarea infrastructurii și echipamente

Rottaprint - afaceri în creștere și 3 milioane euro pregătite pentru dezvoltarea infrastructurii și echipamente
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 feb 2021

Rottaprint, tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 milioane de euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania estimează pentru acest an o creștere de două cifre a veniturilor și investiții de 3 milioane de euro.

ULTIMA ORĂ Jeff Bezos a demisionat din funcția de CEO al Amazon. Scrisoare către angajați: \ CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Jeff Bezos a demisionat din funcția de CEO al Amazon. Scrisoare către angajați: "Noul lucru a devenit normal. Oamenii cască. Și căscatul este cel mai mare compliment pe care un inventator îl poate primi."

Pe parcursul anului trecut, Rottaprint a derulat investiții de peste 3 milioane euro în dezvoltare software, siguranța angajaților, utilaje pentru creșterea capacității de producție și modernizarea parcului de utilaje, precum și în finalizarea procesului de certificare pentru siguranța alimentară conform schemei FSSC 22000.

Pentru 2021, compania va păstra constant nivelul investițiilor și va aloca circa 3 milioane de euro pentru dezvoltarea infrastructurii logistice, echipamente de ultimă generație, utilaje care să permită reducerea impactului producției asupra mediului, precum și pentru implementarea unui sistem performant de colectare selectivă. Totodată, tipografia va continua să investească în calificarea și îmbunătățirea nivelului cunoștințelor digitale ale echipei.

“Chiar dacă anul 2020 a fost unul dificil, am continuat planurile și obiectivele propuse înainte de pandemie, adaptându-ne noului context. Pentru acest an, una dintre cele mai importante direcții strategice ale Rottaprint este dezvoltarea de noi soluții sustenabile, conștienți fiind de cât de importantă este responsabilitatea față de mediul înconjurător, prin natura activității companiei”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint. 

Volumul total al producției Rottaprint a înregistrat o creștere în 2020, ajungând la peste 117 milioane de metri liniari. Materia finită livrată de Rottaprint anul trecut a însumat 4300 tone, în creștere cu 10% comparativ cu 2019.

În topul celor mai solicitate produse de către clienții Rottaprint în 2020 s-au aflat etichetele autoadezive imprimate și neimprimate, urmate de capacele de aluminiu și PET imprimate și etichetele shrink sleeve.

Compania, cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2020, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia.

viewscnt
Afla mai multe despre
rottaprint
tipografie