SanoPass a numit-o managing partner pe Delia Iliasa, fost director în cadrul grupului Medicover și al World Class România

SanoPass a numit-o managing partner pe Delia Iliasa, fost director în cadrul grupului Medicover și al World Class România
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 ian 2021

SanoPass, cea mai mare platformă care digitalizează, conectează și integrează toate beneficiile medicale de sănătate din România, anunță numirea Deliei Iliasa în poziția de managing partner începând cu ianuarie 2021, aceasta lucrând anterior în conducerea grupului Medicover și a World Class România.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

”SanoPass, cea mai mare platformă care digitalizează, conectează și integrează toate beneficiile medicale de sănătate din România, anunță numirea Deliei Iliasa în poziția de managing partner începând cu ianuarie 2021. Delia Iliasa va prelua în întregime responsabilitățile aferente dezvoltării comerciale a companiei, iar Andrei Vasile, co-fondator SanoPass, își va păstra rolul de managing partner cu responsabilități în zona de Business & Product Development”, informează platforma.

Kromberg & Schubert a închiriat 2.000 de metri pătrați de birouri în Vox Technology Park din Timișoara CITEȘTE ȘI Kromberg & Schubert a închiriat 2.000 de metri pătrați de birouri în Vox Technology Park din Timișoara

În acest moment, rețeaua SanoPass numără peste 850 de clinici și 10.000 de utilizatori. Odată cu preluarea ariei comerciale, Delia Iliasa se va concentra pe recrutarea unei echipe care să ducă rețeaua de clinici la minimum 1.000 de clinici până în trimestrul II și la dublarea numărului de utilizatori individuali și corporate în 2021, arată News.ro.

“În contextul creat de pandemie și al provocărilor pe care aceasta le-a adus în 2020, prevenția medicală este de o importanță strategică, iar noi credem că tehnologia este mijlocul prin care putem face prevenție la nivel național și la standarde înalte. Într-un fel sau altul, am fost alături de SanoPass aproape de la început, inițial din postura de potențial furnizor de servicii medicale, ulterior ca membru al Advisory Board, având astfel ocazia să cunosc îndeaproape business-ul și echipa”, a declarat Delia Iliasa, managing partner al SanoPass.

Delia Iliasa are o experiență profesională de 20 de ani, deținând de-a lungul timpului mai multe roluri de conducere, cum ar fi cel de director comercial al grupului Medicover și poziția de director de operațiuni în cadrul World Class România.

“La doar doi ani de la înființare, SanoPass este o alternativă viabilă la clasicele abonamente medicale de prevenție, reușind să atragă în rândul clienților săi companii dornice să simplifice accesul angajaților la serviciile de sănătate prin intermediul tehnologiei,” declară Andrei Vasile, co-fondator al SanoPass.

SanoPass a ajuns la un număr de 10.000 de abonați, o creștere de cinci ori față de începutul epidemiei, în martie 2020, când compania avea 2.000 de utilizatori.

Creșterea înregistrată în 2020 are la bază vânzările B2B și parteneriatele încheiate cu giganți din sectorul financiar (Mastercard și parteneriate cu piața de asigurări), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.

SanoPass este o companie lansată în 2019. Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații și analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie și imagistică avansată.

viewscnt
Afla mai multe despre
sanopass
delia iliasa