Agenție de turism: Circuitele turistice sunt noua modă în materie de vacanțe

Agenție de turism: Circuitele turistice sunt noua modă în materie de vacanțe
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 mai 2019

Noua modă în materie de vacanțe prinde contur și în România, astfel că cererile pentru circuitele turistice au crescut cu 15% în 2019, arată datele transmise miercuri de Eturia, agenție de turism specializată în vacanțe exotice.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Un circuit în India, Rusia sau Maroc costă aproximativ 1.600 de euro și poate ajunge la 4.000 de euro, pentru un circuit de 14 zile în Indonezia. De asemenea, un circuit de 15 zile în Peru și Bolivia costă tot circa 4.000 de euro, iar unul de 14 zile în Namibia, Botwsana și Cascada Victoria este 3.900 euro, scrie News.ro.

FOTO Administratorul celui mai mare lanț de hosteluri din România intră pe nișa închirierii de vanuri retro, campere și rulote vintage, mașini de epocă și tiny houses CITEȘTE ȘI FOTO Administratorul celui mai mare lanț de hosteluri din România intră pe nișa închirierii de vanuri retro, campere și rulote vintage, mașini de epocă și tiny houses

"Profilul turistului român, precum și deciziile de cumpărare se modifică în mod firesc, în fiecare an. Analizând solicitările de vacanțe aferente anului 2018 versus cele din 2019 am constatat o creștere cu 10-15% a interesului călătorului român pentru circuite. Astfel, clienții noștri aleg circuitele clasice concepute pentru a vizita atracțiile de top dintr-o țară într-un interval de timp mai scurt la un buget rezonabil, dar și circuitele multi-țări, care combină experiențe din două sau mai multe țări. Nici colecția de Circuite adventure sau Safari nu este neglijată de către turiști, care aleg astfel de programe pentru adrenalină și experiențele memorabile", a declarat Sorin Stoica, director general al Eturia.

Acesta afirmă că tot mai mulți clienți își doresc să exploreze lumea evitând traseele clasice aglomerate, așa că aleg circuitele "off the beaten track".

Cuplurile pe de o parte, dar și persoanele singure reprezintă publicul țintă pentru vacanță de tip circuit. Turistul român care alege circuitele cu sau fără însoțitor își dorește să călătorească alături de alți turiști pentru a împărtăși entuziasmul de a descoperi împreună destinația aleasă. Și familiile cu copii mai mari de 10 ani aleg circuite, aceasta fiind vârsta la care copii încep să fie interesați de civilizații sau de anumite obiective, numărul acestora crescând în fiecare an.

„Atu-urile unui circuit versus o vacanță de oraș plus plajă, sau alt tip de sejur sunt multiple. Astfel, doar în cadrul unui circuit poți descoperi cu adevărat o destinație, itinerarele sunt concepute astfel încât să includă toate atractiile ce trebuie văzute la destinație. Ofertele noastre includ toate costurile și comisioanele asociate pachetelor turistice: cazări, bilete de avion și taxele de aeroport, mese, transferuri și tururi conform programului, taxele de intrare la obiectivele turistice, asigurare complexă de călătorie, circuitele de grup includ chiar tipsurile care se dau la șoferii și ghizii locali", declară Sorin Stoica.

Acesta a făcut și un clasament al celor mai căutate cinci circuite: Croazieră cu însoțitor în Japonia & Coreea de Sud de 19 zile; circuit de grup cu însoțitor în Mexic & Cuba de 16 zile; circuit pe SUA Vest de 13 zile; China & Tibet este un circuit de grup cu însotitor Eturia, de 16 zile; Discover Rusia este un circuit de 8 zile.

Preturile vacanțelor de tip circuit diferă în funcție de durată, număr de persoane, tip de circuit cu sau fără însoțitor și bineînțeles de destinație. Astfel bugetele variază de la 1.590 euro de persoană, până la 3.990 euro de persoană.

„Vacanțele de grup cu însoțitor sunt printre cele mai apreciate produse Eturia. Mulți dintre clienții noștri doresc să călătorească împreună cu alți turiști cu care pot socializa și interacționa. Serviciile oferite de însoțitorul de grup, ghizii locali și activitatile pe care le pot face doar alături de un grup sunt câteva dintre motivele pentru care acest produs este din ce în ce mai apreciat, devenind un produs la modă”, declară Sorin Stoica, CEO Eturia.

Eturia este agenție de turism specializată în vacanțe exotice personalizate și vinde peste 120 de destinații din întreaga lume. Eturia are peste 57 de angajati și trei sedii în: București, Piatra Neamț și Cluj.

În anul 2018, Eturia a înregistrat o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, iar în 2019 prevede o creștere de 20% comparativ cu 2018.

viewscnt
Afla mai multe despre
circuite turistice
eturia