Burcea, ANAT: România are nevoie de un buget de promovare de 5 ori mai mare, actualul buget este de râs

Burcea, ANAT: România are nevoie de un buget de promovare de 5 ori mai mare, actualul buget este de râs
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 16 nov 2016

România are nevoie de un buget de promovare turistică de cel puțin 10 milioane de euro, fondurile anuale de 2 milioane de euro de acum fiind insuficiente, a declarat miercuri, într-o conferință de presă, președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), Alin Burcea.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

"Dorim un buget de promovare multianual și nu ne-am dori să mai vorbim sub 10 milioane de euro. Suma de 2 milioane euro pe care am avut-o anul ăsta a fost de râs", a spus șeful ANAT. Cu acești bani, a adăugat el, România abia a reușit să acopere costurile de construcție pentru standurile de la târguri.

Burcea a calculat că, la o cifră de afaceri din încasările turiștilor străini estimată la 2 miliarde de euro, 2 milioane de euro, suma anuală disponibilă pentru promovare, reprezintă 0,1%. "Dacă cineva cu o firmă spune că și-o poate dezvolta cu un buget de 0,1% din încasări, dați-mi și mie un telefon". a mai spus șeful ANAT.

Multe dintre cele mai importante agenții de turism vor fi prezente zilele următoare la Romexpo, care găzduiește între 17 și 20 noiembrie ediția de toamnă a Târgului de Turism al României. Târgul reunește cele mai mari companii din domeniu care își prezintă ofertele speciale pentru pasionații de turism cultural, turism de tratament, rural sau de business, dar și pentru cei care îndrăgesc croazierele, destinațiile exotice și turismul de aventură.

Anca Nedea: Brandul turistic al României ar trebui repoziționat, este ușor depășit CITEȘTE ȘI Anca Nedea: Brandul turistic al României ar trebui repoziționat, este ușor depășit

Ediția de toamnă a Târgului de Turism vine și în întâmpinarea celor care deja se gândesc la sezonul estival, companiile expozante prezentând și pachete turistice pentru litoralul românesc, grecesc sau bulgăresc pentru vara anului 2017, oferte pentru petrecerea Sărbătorilor Pascale, dar și reduceri pentru destinații exotice din ce în ce mai vizitate de români precum Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, Bali, Seychelles, Zanzibar, Canare sau Mallorca.

Peste 230 de agenții de turism și tour-operatorii din România, Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Iordania, Israel, Italia, Macedonia, Marea Britanie, Palestina, Republica Dominicană și Ungaria vor avea standuri la târg.

Vor fi prezente și Consiliile Județene din Arad, Arges, Bacău, Brăila, Dâmbovița, Gorj, Harghita, Hunedoara, Maramureș, Mehedinți, Satu-Mare, Sibiu, Suceava, Neamț, dar și reprezentanți ai orașelor București, Piatra Neamt, Sibiu, Panciu, Sighișoara, Făgăraș, Caracal, Horezu, Techirghiol, Târgoviște, Iași, Băile Olănești Molivisu și Zalău.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
anat
ant
promovare