Operator de nave de croazieră din Japonia, în faliment după anularea rezervărilor

Operator de nave de croazieră din Japonia, în faliment după anularea rezervărilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 mar 2020

O companie care operează un vas de croazieră-restaurant din orașul japonez Kobe s-a declarat luni în faliment în urma impactului epidemiei de coronavirus care a provocat din ianuarie numeroase anulări ale rezervărilor, de teama noului virus, relatează EFE.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Este vorba de primul faliment al unui operator de croaziere din cauza coronavirusului raportat în Japonia, după ce agenția Luminous Cruising a acumulat o datorie de 1,24 miliarde de yeni (10 milioane de euro), potrivit cifrelor publicate de agenția de știri Kyodo, scrie Agerpres.

Ryanair taie din cursele cu Italia și se așteaptă chiar ca epidemia de coronavirus să genereze dispariția unor companii aeriene CITEȘTE ȘI Ryanair taie din cursele cu Italia și se așteaptă chiar ca epidemia de coronavirus să genereze dispariția unor companii aeriene

Compania opera vasul Luminous Kobe 2, una din navele de croazieră-restaurant cele mai mari din Japonia cu o capacitate de 1.000 de pasageri care oferea plimbări diurne și nocturne în jurul portului Kobe cu vederi superbe de pe mare asupra orașului nipon.

Noul coronavirus COVID-19 a fost picătura care a umplut paharul pentru Luminous Cruising, deja afectată de creșterea prețurilor la combustibil și anulările determinate de o serie de dezastre naturale care au afectat arhipelagul din 2018, precum seismele și taifunurile.

viewscnt
Afla mai multe despre
nave de croazieră
faliment
coronavirus
japonia