Franța a lansat luni la Dubai marca "Taste France", creată cu obiectivul de a schimba imaginea elitistă a gastronomiei sale în lumea întreagă, în cadrul festivalului agroalimentar internațională Gulfood, informează AFP.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Proiectul face parte din campania "Choose France", creată pentru a spori atractivitatea țării în fața investitorilor străini și pentru valorificarea companiilor franceze, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Vânzări de 25 milioane de euro în 2019 pentru Cocktail Holidays. Turcia, Grecia și Egipt - destinațiile vedetă"Taste France", un brand în spatele căruia se grupează mai multe grupuri franceze din sectorul agroalimentar, va fi lansat în Franța de președintele Emmanuel Macron la Salonul Agriculturii, ce va fi organizat la Paris între 22 februarie și 1 martie.