Autoritățile vor primi cereri de eliberare a pașapoartelor simple electronice, respectiv a pașapoartelor simple temporare numai de la persoanele care dovedesc cu documente că este absolut necesar să plece în afara țării în maximum 30 de zile de la depunerea cererii.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Măsura a fost luată de Ministerul Afacerilor Interne și este prezentată ca un instrument de a preveni răspândirea infectării cu noul tip de coronavirus. România se află în stare de urgență pentru 30 de zile.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Iohannis: România, pregătită să limiteze accesul persoanelor din afara UEAstfel, ministerul recomandă cetățenilor ca, anterior efectuării programării on-line, să transmită prin e-mail documentele din care rezultă necesitatea unei călătorii.
Programările on-line sunt efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.
De asemenea, transmiterea pașaportului simplu electronic la adresa de domiciliu/reședință din țară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea, prin serviciul de curierat, se va face exclusiv în baza unei solicitări adresate prin e-mail/poștă de către titular, respectiv persoana care a formulat cererea/ părintele/reprezentantul legal în cazul minorilor cu vârsta sub 14 ani.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Campionatul de fotbal EURO 2020 - amânatPrimirea cererilor privind exercitarea dreptului la liberă circulație în străinătate/istoric pașapoarte/ scutire taxe vamale, precum și furnizarea datelor din Registrul Național de Evidență a Pașapoartelor Simple și eliberarea adeverințelor/comunicărilor corespunzătoare, se va face exclusiv prin corespondență poștală sau electronică, numai pentru persoanele care prezintă documente care justifică urgența solicitării.