Grupul petrolier ungar MOL va efectua o nouă achiziție pe nișa restaurantelor, urmând să cumpere 9 restaurante sub brandul Marché, alături de benzinării din Ungaria.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Achiziția, care necesită aprobarea Oficiului pentru protecția concurenței pe piață, este în conformitate cu strategia actualizată pe termen lung a MOL, care pune accent pe afacerea companiei cu serviciile pentru consumatori, indică MTI.
CITEȘTE ȘI Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor ciberneticeDin 2015, MOL a deschis 185 de cafenele Fresh Corner și sandwich-uri ca parte a acestei strategii.
Fresh Corner este un proiect lansat de grupul MOL în 2015, care acordă importanță gastronomiei și cumpărăturilor pentru acasă. MOL a implementat conceptul Fresh Corner în peste 330 de stații la nivelul Europei Centrale și de Est.