Achiziționată de Angelo Gaja în 1996, această cramă toscană a fost numită de Angelo Gaja Ca’Marcanda (“Casa negocierilor fără sfarsit”, în dialectul piemontez), pentru a evoca numărul mare de întâlniri avute cu fostul proprietar până la încheierea tranzacției. Odată cu achiziționarea Ca’Marcanda, Angelo Gaja a urmărit să transfere experiența sa piemonteză în celebra regiune Bolgheri, iar prin înțelegerea relației dintre solurile toscane și soiurile internaționale, să pună în evidență unicitatea vinurilor produse aici. Este recomandată decantarea pentru cel puțin o oră.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Asamblaj de Merlot, 50%, Cabernet Sauvignon, 25% și Cabernet Franc, 25%, cu o perioadă de maturare în butoi de stejar de 18 luni, Magari 2016 este o creație complexă cu o corpolență plină, taninuri elegante și final persistent. Este un vin roșu rubiniu închis, cu irizații purpurii, bogat în arome de prune, fructe negre și condimente dulci, cu note minerale. Se recomandă asocierea cu barbeque, brânzeturi, miel, vânat, vită.
Vinul poate fi cumpărat de AICI.
Material în parteneriat cu Unvinpezi.ro