Mario Parlato, patronul restaurantului Forestieri din Sorrento, de lângă Napoli, spune că a investit 36 de mii de euro în doi roboți care strâng mesele pentru că nu a găsit oameni să angajeze, relatează Corriere della Sera.
Amazon anunță că a început să testeze funcții de inteligență artificială generativă prin care utilizatorii serviciului său de muzică pot crea liste de melodii pe bază de comenzi.
Piața de televiziune crește în România cu două noi televiziuni de filme. Este vorba despre posturile SkyShowtime 1 și SkyShowtime 2, care urmează să apară în curând și în țara noastră.
Oamenii de știință au descifrat genomul cafelei arabica ajungând până la originile acesteia, o încrucișare naturală între alte două specii de cafea, produsă în urmă cu între 610.000 și un milion de ani, în pădurile din Etiopia. Conform constatărilor, această specie de cafea este mai veche decât specia noastră, Homo sapiens, apărută în Africa în urmă cu aproximativ 300.000 de ani, transmite Reuters.
Serviciul de streaming Disney+ urmează să introducă așa-zise canale de conținut, similare posturilor tradiționale de cablu.
Compania McDonald’s a instalat primul panou publicitar care miroase a cartofi prăjiți, pe o stradă din Olanda
Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare, potrivit unor directori de vârf, în timp ce marca de îmbrăcăminte sportivă din SUA se lansează într-un impuls de marketing despre care speră că va relansa vânzările slabe și va ajuta la concurența cu rivalii mai puternici, transmite Reuters.
Blizzard va reîncepe să-și vândă jocurile în China, după o pauză mai mare de un an.
Un astronaut japonez urmează să fie primul neamerican pe Lună, în cadrul unei misiuni spațiale americane, anunță președintele american Joe Biden, relatează AFP.
După mai multe luni de teste interne, Spotify a lansat un instrument de inteligență artificială care poate ajuta utilizatorii să creeze și să îmbunătățească playlist-urile.