Adam Sandler și Jennifer Aniston par să fie principalele motive pentru care un film dezaprobat de critici a devenit cel mai vizionat pe Netflix.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
30.869.863 de conturi unice de Netflix au rulat filmul Murder Mystery în primele trei zile de la lansare, făcând din acesta filmul cu cele mai multe vizionări din cadrul platformei în primul week-end.
13.374.914 dintre conturile care au vizionat Murder Mystery sunt din Statele Unite, iar 17.494.949 sunt din restul țărilor în care este disponibil Netflix.
Compania americană de streaming contorizează o vizionare atunci când utilizatorul are răbdare să vadă peste 70% dintr-un film.
CITEȘTE ȘI FOTO Curtea Constituțională, atacată de hackeriDincolo de cifrele propriu-zise, succesul lui Murder Mystery nu este o surpriză pentru cei de la Netflix, care au mizat pe Adam Sandler, semnând cu acesta pentru 4 filme exclusive.
În urmă cu doi ani, Netflix anunța că abonații săi vizionaseră deja peste jumătate de miliard de ore de filme cu Adam Sandler, semn că actorul este foarte apreciat.
Și rating-urile de pe IMDb, unde are până acum o medie de 6,1, indică faptul că spectatorii au apreciat în general pozitiv Murder Mystery. Pe Metacritic.com, în schimb, acesta a primit nota 38/100.