Timpul alocat de utilizatori ascultării podcast-urilor a crescut în paralel cu focusul pe care compania suedeză l-a arătat pentru acest tip de conținut în ultimul an.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Finalul de an este prilej de bilanț pentru Spotify, serviciul de streaming care face eforturi importante, inclusiv achiziții, pentru a crește consumul de podcast-uri, profitând de succesul pe care-l înregistrează în ceea ce privește muzica.
Spotify anunță că pe platforma sa sunt disponibile în acest moment peste 500.000 de podcast-uri din care pot alege cei 248 milioane de utilizatori.
Fără să dea cifre absolute, Spotify mai spune că, de la începutul anului, numărul de utilizatori care ascultă podcast-uri a crescut cu peste 50%. Față de trimestru anterior, procentul de creștere este de 39%.
CITEȘTE ȘI FOTO Banana lipită cu bandă adezivă la Art Basel și vândută pentru 120.000 de dolari a fost mâncatăÎn 2019, cei mai ascultați artiști pe Spotify au fost Post Malone (6,5 miliarde de stream-uri), Billie Eilish și Ariana Grande.
Pentru ultima decadă, cel mai ascultat album rămâne Bohemian Rhapsody, iar cel mai popular artist este Drake, cu peste 28 miliarde de stream-uri.
Din cei 248 milioane de utilizatori Spotify, 113 milioane plătesc pentru versiunea premium.
Serviciul suedez a început recent să afișeze și podcast-uri în ecranul principal al aplicației, alături de muzică, pentru utilizatorii care au accesat acest tip de conțin în ultimele luni.