Vânzările celei mai noi versiuni a jocului video Call of Duty, denumit "Call of Duty: Black Ops III", au urcat până la 550 milioane de dolari în cele trei zile care au trecut de la lansare, depășind încasările înregistrate în acest an de orice alt joc, film, carte sau muzică, a anunțat miercuri producătorul jocului, firma americană Activision Blizzard, transmite AFP.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În plus, de la lansarea "Call of Duty: Black Ops III" în data de 6 noiembrie, fanii au acumulat peste 75 de milioane de ore de joc online, un nou record pentru acest joc.
"Milioanele de fani pasionați ne-au arătat, încă odată, forța angajamentului lor față de această franciză", a declarat directorul Activision Blizzard, Bobby Kotick.
Black Ops III este al 12-lea joc din această serie, o dovadă a longevității și capacității jocului de a se reinventa și a câștiga zeci de milioane de fani.
Activision nu a precizat care este numărul de exemplare vândut jucătorilor, dar în ultimul său raport anual a informat că versiunea din 2014 nu și-a îndeplinit obiectivele fixate, înregistrând vânzări mai slabe decât versiunea din 2013, care la rândul său nu s-a ridicat la înălțimea succesului înregistrat de versiunea din 2012.
Lansarea "Call of Duty: Black Ops III"vine la scurt timp după ce Activision Blizzard a anunțat preluarea companiei King Digital Entertainment, creatorul popularului joc "Candy Crush Saga" pentru suma de 5,9 miliarde de dolari, ceea ce i-a adus o piață de o jumătate de miliard de jucători din întreaga lume.
Luna trecută, Microsoft Corp a lansat "Halo 5: Guardians", care a generat vânzări de peste 400 milioane de dolari în prima săptămână. Alte jocuri video așteptate să fie lansate în sezonul sărbătorilor sunt "Star Wars: Battlefront" de la Electronic Arts și "Fallout 4" conceput de Bethesda Softworks.
Sursa: Agerpres