Televiziunea dedicată câinilor Dog TV, care are grupul Discovery Communication printre parteneri și investitori strategici, plănuiește să se extindă în câteva teritorii noi, printre care și România, în anul 2017, informează c21media.net.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Investiția grupului Discovery Communications în DogTV, care emite 24 de ore din 24, i-a permis televiziunii să se extindă în afara Statelor Unite ale Americii, în teritorii precum: Marea Britanie, China, Germania, Israel, Franța și Olanda, scrie News.ro.
În afară de România, DogTV plănuiește să se extindă, în anul 2017, și în teritoriile Australia, Brazilia, Polonia, Argentina, Canada, Italia, Rusia, Spania, Danemarca, Suedia, Finlanda, Croația și Elveția.
Televiziunea este disponibilă online în peste 50 de țări, prin via iOS, Android, PC, Mac, Apple TV, LG Smart TV, Samsung Smart TV, Amazon Fire și Roku.
CITEȘTE ȘI Contrabanda cu țigări a înregistrat în septembrie cea mai mare creștere lunară din ultimii doi aniPotrivit DogTV, lansată în anul 2012, programele sale au fost dezvoltate de oameni de știință special pentru ochii și urechile câinilor, pentru a le crea un mediu potrivit în perioadele în care rămân singuri acasă.