Procesul de recrutare pentru un management profesionist în cadrul Societății Naționale de Radiocomunicații S.A. - Radiocom și Companiei Naționale 'Poșta Română' S.A. (CNPR) continuă cu o sesiune de selecție pentru posturile de membri în Consiliile de Administrație (CA) ale celor două companii, respectiv pentru cel de director general în cazul Radiocom, potrivit anunțurilor postate pe site-ul firmei de executive search George Butunoiu, desemnată de către Ministerul Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională (MCSI) pentru a furniza asistența de specialitate în procesul de recrutare și selecție.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În ceea ce privește Radiocom, sursa citată precizează că noua conducere, atât prin membrii Consiliului de Administrație, cât și prin conducerea executivă, va avea ca misiune principală aducerea companiei la standarde europene într-o perioadă rezonabilă de timp, fiind mandatată cu o vastă putere și o autoritate extinsă.
"Direcțiile și acțiunile strategice de urmărit în acest demers vor fi discutate cu cei care vor candida pentru aceste posturi în fazele avansate ale procesului de recrutare, astfel încât cel puțin o parte dintre acestea și o serie de obiective cuantificabile generice să poată fi incluse în contractele de mandat; criteriile de performanță vor fi identificate și detaliate în cel mai scurt timp posibil, după preluarea posturilor. Rolurile și responsabilitățile generale pentru membrii Consiliului de Administrație și directorul general sunt cele obișnuite pentru orice post similar din mediul privat sau companii publice de dimensiuni comparabile. Atribuțiile specifice pentru aceste posturi în cadrul Radiocom se regăsesc în statutul companiei, actul constitutiv și celelalte instrumente care reglementează activitatea companiei. Profilul candidatului ideal este profilul obișnuit corespunzător nivelului de senioritate necesar ocupării unui asemenea post într-o companie privată sau publică de mari dimensiuni și cu o mare complexitate a activității', se arată în anunț.
În același timp, pentru selecția membrilor CA la Poșta Română, rolurile și responsabilitățile generale ale acestora "sunt cele obișnuite pentru orice post similar din mediul privat sau companii publice de dimensiuni comparabile", iar "atribuțiile specifice pentru aceste posturi în cadrul C.N. Poșta Română S.A. se regăsesc în statutul companiei, actul constitutiv și celelalte instrumente care reglementează activitatea companiei".
Candidaturile celor interesați pot fi transmise pe e-mail-ul dedicat, iar confirmarea primirii candidaturii se va face exclusiv tot prin acest mijloc de comunicare, cu "reply" la adresa de la care a fost trimis mesajul inițial, precizând numele consultantului care confirmă înregistrarea candidaturii.
Termenul pentru depunerea candidaturilor este de 30 de zile de la data primei apariții publice a anunțului, înregistrată ca fiind 7 iulie 2016.
Candidații care nu sunt invitați la interviu într-un interval de maximum 45 de zile de la data primei apariții publice a anunțului vor fi considerați respinși fără să mai fie necesară o altă confirmare a respingerii candidaturii.
În cazul ambelor companii de stat, Ministerul Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională (MCSI) a desemnat firma de executive search George Butunoiu pentru a furniza asistența de specialitate în procesul de recrutare și selecție, conform prevederilor OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
CITEȘTE ȘI PwC: 4 din 5 directori generali din România se concentrează mai mult pe profitabilitatea pe termen lungSocietatea Națională de Radiocomunicații S.A. (Radiocom) este lider în domeniul broadcasting-ului (difuzarea și transportul programelor radio și TV) și, totodată, unul dintre principalii furnizori de rețele și servicii de comunicații electronice din România. Portofoliul variat de servicii oferite de Radiocom se adresează, în principal, segmentului de clienți business: Internet, VPN, linii închiriate, pachete de servicii (bundle 2Play), servicii WiMAX (Easy2BiNet ENTRY), dar și segmentului rezidențial: servicii WiMAX (Easy2BiNet START). De asemenea, Radiocom furnizează servicii de comunicații electronice prin HUB-ul de satelit propriu.
Radiocom a fost înființată prin Hotărârea de Guvern nr. 372/1998, ca urmare a reorganizării Regiei Autonome Radiocomunicații. Potrivit actului constitutiv, Societatea Națională de Radiocomunicații S.A. este o societate comercială pe acțiuni, care funcționează pe bază de gestiune economică și autonomie financiară, fiind și o societate de interes public. Societatea Națională de Radiocomunicații S.A. are sediul la București și patru sucursale naționale fără personalitate juridică, la București, Cluj, Iasi și Timișoara, și 615 puncte de lucru naționale. Compania are 1.400 de angajați și o cifră de afaceri de aproximativ 300 de milioane de lei.
Compania Națională Poșta Română S.A. a fost înființată și funcționează conform prevederilor HG 371/1998. Compania funcționează sub autoritatea Ministerului Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională și desfășoară activități de interes public național. C.N. Poșta Română S.A. este cel mai mare angajator din Romania, având peste 27.000 de angajați, o cifră de afaceri de aproximativ un miliard de lei și un profit de 22 milioane de lei.
Sursa:Agerpres