Showroom-uri independente, concept-store-uri, producători de obiecte de design încă nedescoperiți de toată lumea, branduri cool de modă, cosmetice, cafenele și restaurante vor rămâne miercurea viitoare, pe 29 noiembrie, deschise până seara târziu în primul eveniment de shopping din București al industriilor creative.
Magazinele mari au, de mulți ani, Black Friday, business-urile tech și IT au Cyber Monday. Pentru antreprenorii cu minți creative, tradiția zilei unice cu oferte și evenimente speciale începe săptămâna viitoare. Miercurea Minților Creative #MMC nu va fi, însă, o simplă experiență de shopping, ci și una socială, prin care participanții vor să facă mai mult decât să vândă. Cei care le vor trece pragul vor găsi nu doar discounturi și produse speciale, ci și experiențe tematice, surse de inspirație în poveștile afacerilor, spuse chiar de cei care le-au creat.
Proiectul, lansat de UniCredit Bank în parteneriat cu Mastercard, în deschiderea sezonului de cumpărături de Sărbători, invită toți bucureștenii să #cumperelocal, să #cumperecreativ.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Fie că este vorba de creatori de modă precum Adelina Ivan, Carmen Secăreanu, Ana Morodan, Adrian Oianu, Andra Andreescu, de designeri de obiect ca Ciprian Manda, de teatre independente, galerii de artă sau spații de evenimente precum Apolo 111, Mezanin, Arthub, de studiouri de dans ca Good Mood Dance, de restaurante și cafenele ca Alioli, Beans&Dots, Acuarela, Bruno Wine Bar, Lente, Steem Coffee Shop sau Ză Lokal, antreprenorii creativi vor ține deschis de #MMC până târziu, la ora 22.00 și își vor aștepta clienții cu lansări de produse surprinzătoare și prețuri speciale.
Lista tuturor business-urilor participante, dar și alte informații despre festivalul de shopping sunt prezentate pe www.miercureamintilorcreative.ro.
Miercurea Minților Creative își propune să ofere vizibilitate afacerilor românești, în special celor din industriile creative. Le oferă cumpăratorilor posibilitatea de a contribui la dezvoltarea economiei locale și a societății în general, aducând vizibilitate și profit afacerilor făcute altfel și dându-le încredere prin alegerea produselor lor.
CITEȘTE ȘI Nu puteți voi taxa cât putem noi crea! Antreprenorii creativi își extind afacerile în ciuda barierelor fiscale și birocratice”Platforma Minților Creative, lansată de UniCredit Bank își propune să crească actuala și viitoarea generație de antreprenori creativi din România oferindu-le instrumente pentru a dezvolta business-uri solide. În Academia Minților Creative dezvoltăm antreprenori cu business-uri pornite din pasiune, care fac lucrurile altfel. Pe Romanian Stories și în Ghidul 24/7 le spunem poveștile. Ca următor nivel de angajament, pe 29 noiembrie, la Miercurea Minților Creative, le vom oferi ocazia de a interacționa diferit cu publicul într-o zi eveniment, în care îi invităm să își promoveze produsele și serviciile, să gândească oferte personalizate dar și experiențe prin care cei care le trec pragul să înțelegeă valoarea business-urilor puse la cale de minți creative”, apune Anca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare la UniCredit Bank.
Cei care vor face cumpărături de #MMC cu cardul Mastercard emis de UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing pot câștiga și un premiu de 1.000 de euro. Campania se desfășoară pe 29 noiembrie, între orele 09:00 și 22:00
„Credem în valoarea antreprenorilor locali, pe care îi sprijinim cu bucurie prin parteneriatul cu UniCredit Bank, în cadrul Platformei Minților Creative. Mediul de business românesc are nevoie de oameni creativi, care fac performanță în afaceri și oferă cele mai bune produse și servicii. În acest sens, Miercurea Minților Creative este o inițiativă binevenită și o foarte bună ocazie de relaționare între antreprenori și public, un element cheie pentru evoluția unui business și pentru înțelegerea nevoilor consumatorilor. Mastercard oferă soluții tehnologice de plată moderne, rapide, eficiente și accesibile, perfect adaptate mediului de business și care sunt de un real folos atât pentru antreprenori, cât și pentru consumatori”, spune Ana-Maria Pochi, Account Manager în cadrul Mastercard România.
CITEȘTE ȘI Cât valorează creativitatea: Românii transformă ideile în bani la viteza de 1 milion de euro pe orăAlături de platforma Romanian Stories, Ghidul 24/7, Pachetul Creativ și Academia Minților Creative, Miercurea Minților Creative face parte din platforma UniCredit Bank de susținere a industriilor creative din România.