Grupul Disney va lansa în vara acestui an o aplicație gratuită ce propune conținuturi originale și care se adresează tinerilor adulți din generația "millenials", ținta predilectă a companiilor de publicitate, informează AFP.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Aplicația, denumită "Oh My Disney", va reprezenta o versiune pentru dispozitive mobile a site-ului cu același nume, care publică conținut editorial și scurte videoclipuri dedicate universului extins al grupului Disney, de la Mickey Mouse la supereroii Marvel, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI VIDEO Ce noutăți apar pe Netflix România în luna maiAceasta este o nouă etapă în evoluția grupului Disney către suporturi mobile, la câteva săptămâni după lansarea noii sale aplicații ESPN, dedicată pasionaților de sport.