Emma Răducanu, "vânată" de mari companii din lume

Emma Răducanu, "vânată" de mari companii din lume
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 sep 2021

Două contracte de sponsorizare, cu gigantul de îmbrăcăminte sport Nike și cu furnizorul de rachete Wilson, în valoare de doar 100.000 de lire sterline împreună, sunt încheiate pe câte un an și este de așteptat ca acestea fie să fie reînnoite cu sume de cel puțin 10 ori mai mari sau să fie înlocuite de mărci rivale, conform The Mail on Sunday.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Firma britanică de îmbrăcăminte sport Castore, care are acorduri cu Andy Murray, cu echipa de Formula 1 McLaren, cu naționala de cricket a Angliei și cu grupările Wolverhampton, Newcastle și Rangers din fotbal, este interesată să discute cu jucătoarea de tenis Emma Răducanu încheierea unui contract, scrie News.ro.

Back to School 2021: ce au făcut școlile diferit CITEȘTE ȘI Back to School 2021: ce au făcut școlile diferit

Alte mărci globale din domeniile modei, producției de automobile și comercializării produselor de înfrumusețare care doresc parteneriate cu noua vedetă a tenisului feminin sunt marca japoneză de îmbrăcăminte Uniqlo, Aston Martin, Chanel și Lacoste, precum și mai multe companii de criptomonede și firma de bijuterii Tiffany & Co.

Se vorbește despre un acord de șapte cifre pentru ca Emma să devină ambasador al mărcii Tiffany, iar sursa citată menționează că înțelegeri în valoare de peste cinci milioane de lire sterline ar putea fi încheiate "în câteva luni, în funcție de ceea ce vor dori ea și consilierii ei".

Emma Răducanu este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreședintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Șarapova și chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.

Expertul în contracte de sponsorizare Conrad Wiacek prezice că Emma va semna mai multe acorduri lucrative înainte ca Australian Open să înceapă, în ianuarie 2022. Perioada dintre US Open și Australian Open este în mod obișnuit un moment oportun pentru semnarea contractelor.

Liviu Dragnea: În penitenciar a fost ca în iad; foarte rar am văzut lumina zilei CITEȘTE ȘI Liviu Dragnea: În penitenciar a fost ca în iad; foarte rar am văzut lumina zilei

"Marcile de îmbrăcăminte sportivă, de sănătate, de fitness și de stil de viață sunt toate foarte interesate. Nu este nimeni ca ea în tenisul britanic în acest moment. Ceea ce este în favoarea ei în mod covârșitor este faptul că este legată de cele trei piețe distincte și profitabile, America de Nord, Europa și Asia, datorită originii sale. Asta îi duce potențialul de câștig la un nivel uriaș", a spus el.

Consultantul în domeniul sponsorizărilor Nigel Currie crede că, dacă Emma va mai obține titluri de grand slam, va deveni sportiva cu cele mai cea mai mare câștiguri din toate timpurile din Marea Britanie.

Sportiva cu cele mai mari câștiguri din lume  este în prezent japoneza Naomi Osaka, care a obținut 55 milioane de dolari doar în ultimul an, de la 20 de mărci, printre care Nike, Mastercard, Yonex, Louis Vuitton, Levi's, Nissan, Tag Heuer, Beats și Panasonic, plus încă 5 milioane de dolari din premii.

Emma Răducanu s-a născut în Toronto, Canada, dintr-un tată român și o mamă chineză, a crescut în Kent, Marea Britanie, și a uimit lumea tenisului la New York, unde a câștigat US Open, la 18 ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
emma răducanu
tenis