Festivalul de muzică Untold organizat, la sfârșitul săptămânii trecute, la Cluj-Napoca, a fost unul profitabil pentru comercianți, spectatorii cheltuind 23 de milioane de euro cumulat, cu 3 milioane de euro peste încasările de anul trecut.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În plus, toate cele 12.900 locuri de cazare disponibile în Cluj-Napoca au fost rezervate pe durata festivalului, indiferent că a fost vorba de hoteluri de lux sau pensiuni, deși prețurile au crescut cu cel puțin 10%, arată Digi 24.
Recordul de spectatori a fost atins în a 3-a zi de festival, atunci când pe scenă a urcat Armin van Burren. Au fost cu 15.000 de participanți mai mult decât în cea mai bună seară de la prima ediție, 10% din totalul celor 300.000 de spectatori fiind străini.