PETA, o celebră organizație care militează pentru drepturile animalelor, a cumpărat acțiuni în Louis Vuitton Moet Hennessey (LVMH), compania-mamă a brandului Louis Vuitton, cu scopul de a pune presiune pe managerii acestuia, în speranța de a-i convinge să renunțe la comerțul cu genți, poșete și alte articole realizate din pielea unor animale exotice, informează BBC.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Partea de acțiuni pe care PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) o deține de acum înainte în această companie specializată în modă și produse de lux va permite activiștilor ecologiști să participe la întrunirile acționarilor și să adreseze întrebări consiliului de administrație al LVMH în fața celorlalți acționari, arată news.ro.
PETA nu a precizat numărul de acțiuni pe care le-a cumpărat.
O astfel de acțiune reprezintă o practică folosită frecvent de grupurile de presiune.
CITEȘTE ȘI Brandul de lux Louis Vuitton a vândut de 5,48 milioane euro anul trecut pe piața româneascăPETA a inițiat acest demers după o investigație sub acoperire pe care a realizat-o pentru a verifica modul în care brandul Louis Vuitton ”recoltează” pieile de crocodil, un produs utilizat adeseori pentru fabricarea unor produse și accesorii de lux.
LVMH este cel mai mare grup de produse și accesorii de lux din lume. Compania deține brandurile Luis Vuitton, Champagne, Hennessy și casele de modă Fendi și Marc Jacobs.
De asemenea, compania comercializează parfumuri, produse cosmetice, bijuterii și ceasuri.