Orange România, liderul pieței de telefonie mobilă, a transmis notificări anunțând că , începând cu această lună, vor primi factura exclusiv în format electronic, prin e-mail.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
"Salut! Te anunțăm că, începând cu luna aceasta, factura ta Orange va fi disponibilă exclusiv în format electronic și o vei primi lunar pe e-mail. O poți accesa oricând și pe calculator, în My Orange https://oran.ge/facturi sau din SMS-ul prin care te-am înștiințat de emiterea facturii", se arată în mesajul transmis de operator.
CITEȘTE ȘI Dragoș Dabija, Accenture: Companiile din toate industriile ar trebui să se pregătească pentru probleme de securitate cibernetică intensificate în contextul COVID-19Contactați de Profit.ro, reprezentanții Orange România au declarat că notificarea a fost transmisă către câteva mii de clienți și că operațiunea urmărește reducerea consumului de hârtie și sprijinirea clienților în adoptarea metodelor digitale de primire și de plată a facturii.
"SMS-ul a fost transmis către câteva mii de clienți care primesc deja factura Orange și prin intermediul e-mail-ului. Pentru a le fi mai ușor să intre în posesia facturii în format digital, clienții o pot descărca direct din SMS sau o pot accesa din aplicația My Orange. Ne dorim să sprijinim clienții în adoptarea metodelor digitale de primire și de plată a facturii și, în același timp, să contribuim la reducerea consumului de hârtie. Acest tip de acțiuni fac parte din strategia de responsabilitate socială a Orange România, cu scopul de reducere a impactului asupra mediului înconjurător. Clienții au opțiunea de a păstra factura în format fizic. Dematerializarea proceselor și eficientizarea consumului de resurse – în acest caz, cel de hârtie - înseamna parcurgerea unui drum lung, dar care ne ajută pe noi toți, companii și clienți, să avem un comportament mai responsabil față de mediul înconjurător", au afirmat reprezentanții Orange România.
CITEȘTE ȘI FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?Operatorul are peste 10 milioane de clienți.