Retailerul de fashion H&M a vândut haine, pantofi și accesorii de 468 miliarde coroane suedeze (50,6 milioane euro) în România în primul trimestru al anului fiscal 2016 (decembrie 2015 - februarie 2016), în creștere cu 22% față de aceeași perioadă din anul anterior, potrivit unui raport al grupului suedez.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În perioada menționată, H&M nu a deschis niciun magazin în România, rețeaua situându-se la 29 februarie la 42 de unități. În martie, retailerul a inaugurat trei magazine, la Satu Mare, Focșani și Timișoara, și are în prezent 45 de magazine.
CITEȘTE ȘI Primul magazin COS din România va fi deschis în această primăvară pe Calea VictorieiÎn lei, H&M România a raportat o creștere de 25%. Vânzările includ TVA. Perioada raportată cuprinde atât sărbătorile de iarnă, cât și perioada de reduceri din februarie.
La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 8% în perioada decembrie 2015 - februarie 2016, la 50,6 miliarde coroane suedeze (5,4 miliarde euro). Compania, fondată în Suedia în 1947, este prezentă pe 50 de piețe cu 3.970 magazine.