British Airways investighează furtul datelor personale și financiare ale unor clienți care au efectuat 380.000 de plăți cu cardul pe site-ul și aplicația mobilă a companiei, potrivit unui anunț al companiei mamă a operatorului aerian, International Airlines Group (AIG), transmite Reuters.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Compromiterea datelor a avut loc în perioada 21 august-5 septembrie, a anunțat AIG.
Grupul a precizat că datele furate nu includ detalii referitoare la călătorie sau pașaport, scrie News.ro.
Operatorul aerian a lansat o investigație și a comunicat cu clienții afectați. Totodată, au fost informate poliția și alte autorități relevante pentru acest caz.
Compromiterea dateloe a fost rezolvată, iar site-ul British Airways funcționează normal, a precizat IAG.