Coordonatorul campaniei naționale de vaccinare, Valeriu Gheorghiță, afirmă că autoritățile centrale nu se bucură de cea mai mare încredere în rândul populației, de aceea, impactul campaniei de comunicare nu a fost cel scontat.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Valeriu Gheorghiță a afirmat, duminică, la Digi 24, preluat de News.ro, că autoritățile centrale nu se bucură de cea mai mare încredere în rândul populației.
”În felul acesta, cred că oricât de bine ar fi fost, științific, organizată o campanie de comunicare, atunci când vine dintr-o sursă care nu se bucură de o încredere mare impactul nu va fi cel scontat. Tocmai de aceea, cred că trebuie să mergem la vectorii care se bucură de cea mai mare credibilitate”, a declarat Gheorghiță.
Acesta afirmă că a transmis în toate ședințele cu prefecții și DSP-urile, de a identifica pe plan local acele persoane care se bucură de credibilitate în comunitate și care sunt convinse de benefciile și importanța vacinării.
Guvernul a lansat o campanie de informare despre vaccinare, în cadrul căreia mai mulți miniștri explică, în clipuri video, ce conține vaccinul pentru ei.
Membrii cabinetului s-au filmat pe câmp, în sala de spectacole, la minister sau pe ulița unui sat și au transmis mesaje în care asociază vaccinul cu ideea de libertate, normalitate sau timp petrecut cu familia și cei dragi.
CITEȘTE ȘI Lovită de pandemie, Blue Air amână pentru toamna anului viiitor lansarea la Bursa București a unei emisiuni de obligațiuniÎn campanie au fost cooptați apoi și medici, profesori, artiști, vedete și alte categorii profesionale.
Președintele PSD, Marcel Ciolacu, a reclamat, în 21 iunie, eșecul campaniei de vaccinare și a afirmat că oamenii nu mai au încredere, iar Guvernul nu a făcut altceva decât videoclipuri cu oameni politici.
”Cițu, alias Brad Pitt, Turcan se credea Sophia Loren și Oros, Belmondo. Ce efecte să aibă un videoclip cu ei?”, a afirmat liderul PSD.