Vodafone România avea 9,94 milioane de clienți la finele anului 2017, în creștere cu 5,2% față de decembrie 2016, potrivit datelor grupului britanic de telecomunicații.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Din numărul total de clienți, 9,22 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a fost de 6 euro în ultimul trimestru al anului 2017, comparativ cu 6,1 euro în trimestrul precedent și cu 6,2 în T3 2016.
Veniturile din servicii în T4 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici. În primele 9 luni ale anului fiscal 2017 - 2018, care se încheie la 31 martie, veniturile operatorului au cumulat 546,9 milioane de euro, cu 2,8% mai mult față de perioada similară a anului fiscal 2016 - 2017.
La 31 decembrie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii de cartel - 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, ponderile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.
CITEȘTE ȘI Strategii: Orange Money își dublează capitalul social în timp ce concurentul Vodafone M-Pesa se închide“Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creștere puternică a bazei de clienți, pe fondul creșterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienților de servicii 4G, care s-a extins cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut”, a declarat directorul general al Vodafone Romania, Murielle Lorilloux, într-un comunicat remis Profit.ro.
Vodafone România este o divizie a grupului britanic Vodafone Group și al doilea operator local de telefonie mobilă după numărul de clienți și cifra de afaceri.