Ministerul Economiei informează firmele care vor să aplice pentru ajutorul de șomaj tehnic că nu mai sunt necesare certificatele de situație de urgență.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Actele trebuie depuse la ANOFM în format electronic.
CITEȘTE ȘI Firmele care nu-și pot onora contractele din cauza pandemiei COVID-19 ar trebui să renegocieze cu partenerii. Va fi o explozie de dosare în instanță, iar soluționarea cazurilor de forță majoră sau de impreviziune poate dura foarte multTrebuie depusă o cerere semnată și datată de către angajator și o Declarație pe propria răspundere, precum și lista de angajați aflați în șomaj tehnic. În Declarație li se va cere să certifice faptul că informațiile sunt adevărate și li se prezintă consecința juridică a prezentării unor informații false. Răspunderea este a angajatorului/persoanei care depune cererea.
Cererile pot fi depuse la ANOFM astfel:
CITEȘTE ȘI Gemini Solutions: tehnologii care scriu viitorul Începând cu 1 aprilie, pentru perioada 16-31 martie.
Începând cu 1 mai, pentru perioada 1 aprilie-16 aprilie.
Angajatorii care depun documentele la ANOFM primesc banii în termen de 15 zile de la depunerea documentelor, iar obligația acestora este ca în termen de 3 zile să plătească sumele primite angajaților aflați în șomaj tehnic.