Trenul Metropolis “Giurgiu”, furnizat de Alstom, a intrat in faza testelor statice în depoul Berceni, urmând ca în scurt timp să intre în faza testelor dinamice pe Magistrala 5.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Recent, noul tren Metropolis produs de Alstom Transport SA a sosit la Depoul Berceni, anunță Metrorex. Trenul are camere de supraveghere interioare și exterioare cu înregistrare și transmitere la bordul mecanicului a imaginilor din vagoane, are afișaj direcției de mers pe lateralele tuturor vagoanelor, sisteme de alarmare în caz de urgență, locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilități, folie anti-grafitti pentru protejarea geamurilor vagoanelor.
CITEȘTE ȘI FOTO & VIDEO Mercedes lansează celebrul G Class în variantă electricăNoile trenuri Metropolis au prevăzute, conform specificațiilor din caietul de sarcini, dotări de ultimă generație, precum: camere de supraveghere interioare și exterioare cu înregistrare și transmitere la bordul mecanicului a imaginilor din vagoane; afișarea direcției de mers pe lateralele tuturor vagoanelor trenului;
afișaje dinamice de tip LCD în interiorul vagoanelor cu prezentarea dinamică a hărții traseului și alte anunțuri; sisteme de alarmare în caz de urgență, dotate cu interfon pentru comunicarea dintre personalul de conducere tren și călători; locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilități, inclusiv penttru utilizatorii scaunelor rulante; instalații de răcire și dezumidificare a aerului introdus prin ventilația forțată în fiecare vagon; lămpi de tip LED pentru iluminatul vagoanelor; folie anti-grafitti pentru protejarea geamurilor vagoanelor la interior și exterior.
Fiecare tren are în dotare câte 6 vagoane și 216 locuri într-o dispunere longitudinală, iar capacitatea maximă este de 1.200 pasageri.
CITEȘTE ȘI A fost lansată mașina electrică mai ieftină decât Dacia Spring. A ajuns deja pe piața din RomâniaDupă finalizarea probelor și a obținerii omologării, trenul "Giurgiu" va parcurge 10 000 km după care Metrorex va recepționa trenul produs de Alstom Transport SA și îl va pune în funcțiune cu călători.