Uber Eats se dezvoltă în Japonia cu ajutorul curierilor de vârsta a treia

Uber Eats se dezvoltă în Japonia cu ajutorul curierilor de vârsta a treia
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 iul 2019

Uber își dezvoltă brand-ul de livrat mâncare – Uber Eats – în Japonia, cu ajutorul livratorilor în vârstă, a informat CEO-ul companiei, Dara Khosrowshahi, conform Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Khosrowshahi a vizitat Japonia în această săptămână pentru a sublinia importanța pieței japoneze pentru compania americană. Uber se dezvoltă pe piața de livrat mâncare japoneză, în contextul în care legile din Japonia privind serviciile de „ride-sharing” sunt foarte stricte, scrie News.ro.

„Persoanele în vârstă vor să devină curieri. Uber Eats este un succes în Japonia și reprezintă o introducere foarte eficientă a brand-ului Uber”, a declarat Khosrowshahi.

PSD propune legalizarea canabisului pentru uzul medicinal în România CITEȘTE ȘI PSD propune legalizarea canabisului pentru uzul medicinal în România

Dezvoltarea Uber Eats ar putea reprezenta, deocamdată, cea mai bună șansă a companiei de a avea succes în a treia cea mai mare economie a planetei. Peste 10.000 de restaurante și 15.000 de curieri fac parte din rețeaua de livrări Uber Eats din 10 orașe japoneze, conform lui Khosrowshahi. Astfel, Uber ar putea ajunge la 15% din populația Japoniei, față de 70% în SUA. „Mai este destul loc de creștere”, a afirmat CEO-ul companiei.

Populația Japoniei, cu o rată a șomajului de doar 2,4%, este una care îmbătrânește iar scutecele pentru adulți se vând mai bine decât cele pentru copii. Astfel, persoanele în vârstă își caută de lucru și apelează la industria de livrat mâncare.

Deși majoritatea curierilor livrează mâncarea folosindu-se de biciclete sau de un scuter, cei în vârstă merg pe jos. „Este ceva specific Japoniei și vrem să extindem acest lucru și în restul lumii”, a afirmat Khosrowshahi.

Pentru a-și susține brandul Uber Eats precum și operațiunile de a oferi servicii de dispecerat companiilor de taxi, Uber plănuiește să crească numărul angajaților full time din Japonia cu peste 30% în următorul an.

viewscnt
Afla mai multe despre
uber eats
japonia