Compania americană 3Pillar Global lansează, în cadrul celor 3 centre de dezvoltare din România, o nouă politică internă, menită să ancoreze modul de lucru în trendurile impuse de transformarea digitală a ultimilor ani: telemunca extinsă la un număr nelimitat de zile.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Oferirea posibilității de telemuncă este un beneficiu prin intermediul căruia compania își dorește să își întărească poziția ca și angajator dezirabil în rândul specialiștilor din domeniul IT.
CITEȘTE ȘI Culmea ironiei - O nouă amendă în aplicarea GDPR: Tranzacții neasigurate pe un site care furnizează și ...soluții de implementare GDPR. Explicația firmeiCompania are în plan o creștere semnificativă a numărului de angajați cu competențe pe tehnologiile cheie utilizate – Python, Java, Ruby on Rails, Front End și DevOps și implicarea lor în dezvoltarea de soluții software cu impact în verticale de piață precum educație, sănătate, media sau domeniul financiar.
3Pillar Global România face parte dintr-o organizație globală cu operațiuni pe trei continente și peste 900 de angajați.
Prin cele 3 centre din România situate în Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, ce înglobează peste 500 de angajați și echipa de management operațional în România, 3Pillar Global România are o importanță strategică pe harta globală a organizației.