Heineken, al doilea mare producător de bere din lume, are în plan desființarea a circa 8.000 de locuri de muncă, în contextul în care vrea să readucă marja operațională la nivelul anterior pandemiei, după ce restricțiile impuse de autorități s-au reflectat în prăbușirea rezultatelor financiare.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Locurile de muncă ce urmează a fi desființate reprezintă circa 9% din posturile existente în companiei, la nivel global, în 2019.
CITEȘTE ȘI Bonami, profit triplu în România. Retailerul se pregătește să lanseze propriul serviciu de livrare pe piața localăPrăducătorul olandez țintește reducerea costurilor cu 2 miliarde de euro până în 2023, în urma implementării unui plan de reorganizare sub conducerea CEO-ului Dolf van den Brink, numit în funcție în iunie. Planul vizează și reducerea numărului de produse din portofoliul companiei, astfel încât atenția să fie îndreptată spre produsele premium, cum este berea Heineken.
Heineken a intrat în România în 2003, când a achiziționat firma Brau Union. Heineken deține în România patru fabrici, situate în Miercurea Ciuc, Craiova, Constanța și Târgu Mureș.
Producătorul are în portofoliu branduri precum Ciuc, Bucegi, Silva, Golden Brau, dar și Gambrinus sau Amstel.