Vânzările Lego la nivel global au crescut cu 14% în primele 6 luni ale anului, în contextul în care familiile au petrecut mai mult timp împreună, pe fondul pandemiei de Covid-19.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Măsurile de izolare au împins famiile să investească în diferite jocuri și actvități pentru acasă, situație favorabilă pentru compania daneză.
Lego, o afacere de familie, a revenit pe creștere din 2017 și a reușit, de atunci, să avanseze mai repede decât piața de jucării în ansamblu.
"Am asistat la o evoluție foarte bună în perioada izolării, când familiile au început să se joace și să construiască lego împreună", a declarat Niels Christiansen, CEO-ul Lego.
Deși volumele vândute au crescut cu 14%, cifra de afaceri a urcat doar cu 7%, la 15,7 miliarde de coroane daneze (2,5 miliarde de dolari).
Anul trecut, Lego a majorat investițiile în comerțul electronic și site-ul propriu, iar numărul de vizitatori ai acestuia s-a dublat în primul semestru din 2020, la 100 miliane de persoane.