Britanicii de la Kingfisher, prezenți pe plan local cu lanțul Brico Dépôt, și-au majorat vânzările în România, în pofida unui ușor declin la nivel de grup.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
De la începutul lunii mai până pe 10 iulie, vânzările locale ale companiei au crescut în termeni comparabili (magazine mai vechi de un an, curs de schimb constant) cu 12,3% față de anul precedent.
CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?La nivel de grup, vânzările au scăzut cu 1,3%. Scăderea este însă explicată prin încetinirea vânzărilor online după "explozia" de anul trecut. Vânzările pe segmentul e-commerce au scăzut cu 6,1% față de perioada echivalentă a anului trecut. Totuși, față de perioada similară din 2019, acestea sunt mai mari 188%. Per ansamblu, vânzările grupului britanic sunt cu 22,3% mai mari decât acum doi ani.
"Având în vedere performanța de până acum, anticipăm că vânzările și profitul ajustat din primul semestru vor fi peste estimările noastre anterioare", a declarat CEO-ul Kingfisher, Thierry Garnier.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemieGrupul operează 35 de magazine pe piața românească.
Kingfisher a cumpărat, în 2017, rețeaua de magazine Praktiker de la omul de afaceri turc Omer Susli.