Datele personale pentru circa 500 de milioane de clienți ai hotelurilor Starwood, cumpărate în 2016 de Marriott, au fost accesate ilegal. Acțiunile grupului hotelier scad cu aproape 6% înainte de deschiderea ședinței bursiere în SUA.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Reprezentanții Sheraton pe piața din România spun că furtul de date nu afectează persoanele cu rezervări la hotelul din București.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Sheraton este cel mai mare brand al lanțului Starwood, alte mărci fiind W Hotels, St. Regis, Westin Hotels & Resorts, Element Hotels, Aloft Hotels, The Luxury Collection, Tribute Portfolio, Le Méridien Hotels & Resorts, Four Points by Sheraton și Design Hotels.
Furtul de date vizează toate brandurile Starwood.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție: Terra Park, deschis de Nadia Comăneci, Elena Udrea și fostul primar din Chicago, dar intrat în faliment, a fost cumpărat de Primăria lui Robert NegoițăPrin accesarea bazei de date aferentă rezervărilor în hotelurile Starwoods, hackerii au obținut numele, numărul de telefon, numărul pașaportului, adresa de e-mail și data nașterii a 327 de milioane de persoane. În cazul a circa 170 de milioane de persoane, informațiile furate ar putea include numărul cardului bancar și data de expirare a acestui, însă aceste date sunt criptate. Posibilitatea ca hackerii să poată accesa aceste date nu este exclusă.
Potrivit investigației interne a Marriott, accesarea neautorizată a bazei de date a Starwood a început încă din 2014 și vizează clienții care au făcut rezervări până pe 10 septembrie 2018.
„Regretăm că acest incident a avut loc. Nu le-am oferit oaspeților ce meritau și ne-am dezamăgit pe noi înșine. Facem tot ce putem pentru a ne susține oaspeții și folosim această lecție pentru a face lucrurile mai bine în viitor”, spune Arne Sorenson, președintele Marriott.
Marriott Internațional a a plătit peste 13 miliarde de dolari pentru Starwood Hotels & Resorts Worldwide, tranzacția fiind finalizată în toamna anului 2016.