Producătorul austriac de micro-băuturi Waterdop a înregistrat, pe 4 piețe, o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 200%, însumând un total de 2.8 milioane euro. Lansat în toamna anului trecut și în România, Waterdrop a debutat cu circa 4.000 de produse vândute local în ultimul trimestru din 2021.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
„Putem spune că am avut un an prosper pe plan financiar, în pofida măsurilor neașteptate și a circumstanțelor în schimbare, întrucât am reușit să ne îndeplinim obiectivele și să obținem un profit de 20%. Ne-am majorat cifra de afaceri totală la 2.8 milioane de euro pe piețele din Cehia, Slovacia, Polonia și România, înregistrând cea mai mare creștere de la lansare, cu până la 200% față de 2020. La această evoluție au contribuit cu siguranță și deschiderea primului magazin fizic din Cehia, în New Brno, dar și extinderea portofoliului existent cu alte linii de produse. Cehia rămâne țara cu cea mai mare cotă de piață, însă pentru 2022 prevedem creșteri majore în toate celelalte piețe, inclusiv în România”, a declarat Kateřina Navrátilová, CEO Waterdrop CEE.
Waterdrop CEE a fost înființată la Brno, în 2018, având acum sediul central la Viena. Compania a decis să se extindă treptat și în alte țări vecine, precum Slovacia, Polonia, România și, cel mai recent, Ungaria, de la care există mari așteptări.
Volumul vânzărilor s-a dublat în Cehia și Slovacia, iar în piața poloneză s-a triplat. Valoarea medie de achiziție stabilă este de 45 euro în toate țările din CEE unde startup-ul activează.
Planurile companiei pentru România de anul acesta se axează pe educarea pieței, ca și pe consolidarea bazei actuale de clienți și majorarea cu 60%.
Waterdrop, brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray și Henry Murray, este prezent la nivel mondial pe 12 piețe - 11 piețe din Europa (Germania, Austria, Marea Britanie, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA - și deservește circa 1 milion de clienți la nivel global.