Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a raportat vânzări în valoare de circa 8 milioane de lei în trimestrul trei al anului, în creștere cu 12% față de aceeași perioadă a anului 2022.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Evoluția a fost în mare parte determinată de inaugurarea primului showroom, care a generat un plus de 10% al vânzărilor totale.
CITEȘTE ȘI FOTO Nicușor Dan: Poliția Locală a dat o amendă record proprietarului din Parcul IORShowroom-ul Neakaisa.ro a fost deschis în luna mai.
"E-commerce-ul a înregistrat o creștere în trimestrul al treilea al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă din 2022. Totuși, ceea ce a avut un impact major asupra creșterii vânzărilor noastre a fost sinergia dintre prezența fizică a brandului prin showroom și cea din online, mai exact experiența omnichannel pe care am oferit-o clienților noștri în ultimele luni. Privind către anul viitor, dar și în perspectivă, pe termen de 3-5 ani, avem încredere că showroom-ul va continua să joace un rol esențial în strategia Neakaisa.ro. Ne propunem să menținem și chiar să mărim procentul de 10% generat de acesta în cifra de afaceri", a declarat Laura Sardescu, Co-fondator Neakaisa.ro.
În 2022, compania a avut o cifră de afaceri de 5,7 milioane euro.
Neakaisa.ro este un magazin online cu obiecte sanitare pentru amenajarea băii și produse pentru amenajarea casei, lansat în 2014 de antreprenorii Laura și Vlad Sardescu.