Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4 a pregătit un contract pentru conversia digitală și organizarea arhivei fizice. Efectul digitalizării arhivei ar fi, afirmă Direcția de Taxe, eficientizarea activității, întrucât angajații vor putea accesa rapid informațiile respective, dar și optimizarea interacțiunii cu cetățeanul.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Suma pe care este dispusă să o plătească instituția subordonată primăriei sectorului 4, condusă de primarul Daniel Băluță, este una destul de circa 30 de milioane de lei (25,73 milioane lei fără TVA).
Contractul ar trebui să aibă o durată de patru ani, cu o valoare maximă estimată la 25.725.620 lei fără TVA, iar minimă de 13.226.780 lei fără TVA.
Organizarea arhivei ar urma să vizeze un număr de 14,25 milioane de file de documente.
În ce privește conversia digitală, DGITL estimează că circa 10 milioane de file de documente ar trebui să treacă prin acest proces.
Firmele care vor să se înscrie la licitație trebuie să îndeplinească mai multe condiții, printre care să fie acreditate ca administrator de arhive electronice și să dovedească un nivel minim al cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani financiari încheiați (2018, 2019, 2020), cel puțin egal cu suma de 13,8 milioane lei.