Categoria ceasurilor premium, cu prețuri ce depășesc 800 de lei, generează, în prezent, 15% din totalul comenzilor pe WatchShop.ro, iar tendința pasionaților de ceasuri pentru achiziții de produse premium, care se diferențiază și prin mecanisme de calitate, se va accentua pe parcursul anului, consideră retailerul.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Peste 15% din vânzările de ceasuri premium vor fi generate anul acesta de brandul american Ingersoll, ceasul oficial al Armatei Americane, mai spun reprezentanții magazinului.
„Ne așteptăm ca, anul acesta, vânzările de ceasuri premium să depășească 20% din totalul înregistrat pe WatchShop.ro. Achizițiile de ceasuri dintr-o categorie superioară de preț reprezintă o tendință care se impune și în România și pe care o susținem prin diversificarea portofoliului de produse și introducerea de noi branduri exclusive în shop”, a declarat Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Anul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro au fost ceasuri bărbătești, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale, precum ceasurile tematice și cele pentru copii.
WatchShop.ro are un portofoliu de peste 12.000 de modele disponibile, de la circa 80 de branduri renumite la nivel mondial.