Suciu Popa își dezvoltă echipa departamentului de drept corporativ și comercial, recrutând avocat specializat pe această ramură.
Autori: Roman Bradu, Managing Partner Bradu, Neagu & Asociații (specializat în White Collar Crime și avocatura de business) și Noemi Cădariu, Managing Associate Bradu, Neagu & Asociații (avocat specializat în Dispute Resolution)
În emisiunea Legile Afacerilor, Andrei Cristea a avut alături o doamnă ce și-a făcut din dezvoltarea business-ului un ideal fără a avea veleitățile, anvergura și validarea unei corporații. Cu atât mai lăudabil este efortul continuu și susținut de a duce o firmă de avocatură nișată pe White Collar, pe Tier 1 în Legal 500, directorul mondial ce nu ocolește România pe această nișă a avocaturii.
Emisiunea din 17 aprilie, difuzată pe Profit News TV, a introdus seria edițiilor speciale, în număr de cinci. Prima ediție a prezentat, așadar, o oră alături de două invitate ce au în comun trei cuvinte: avocatură, business și familie, ingredientele cheie pentru cina servită la „masa” Legile Afacerilor.
Interviu oferit echipei Legal Marketing de către Gabriel Biriș, Co Managing Partner – Biriș Goran SPARL
Material redactat de către av. Miruna Ioana Hera, sub coordonarea av. Andrei Dima, Managing Partner Dima Andrei & Asociații
Anglia și Veneția au fost statele care au impus primele patente în materie de protejarea proprietății intelectuale, mai exact în secolul al XV-lea. Motivele erau simple atunci, paradoxale pe alocuri, am putea spune, raportate la prezent. Patru secole mai târziu, acest concept s-a extins pe plan internațional prin Convenția de la Berna, stabilind astfel limitele protecției dreptului de autor. Europa își găsește locul în acest subiect abia în secolul XIX, când termenul de proprietate intelectuală prinde contur.
Filip & Company promovează un counsel și trei senior associates în această primăvară
Se afirmă, pe bună dreptate, că tehnologia reprezintă „cheia” tuturor problemelor fundamentale ale secolului al XXI-lea și că inteligența artificială (IA) constituie, într-o atare perspectivă, noua sa frontieră, o „revoluție tehnologică inconturnabilă”, comparabilă cu electricitatea ori automobilul. Ea e prin excelență o inovație de ruptură, întrucât bulversează controlul și dobândirea de cunoștințe și afectează practic toate sectoarele de activitate umană
Adrian Bulboacă, unul dintre cei mai cunoscuți avocați români, ce a creat un brand autohton de la zero, l-a manageriat prin două crize, nu a pus alături în naming niciun alt nume și nu s-a oprit din creștere.