Încrederea consumatorilor din SUA a crescut în decembrie la cel mai ridicat nivel din ultimele cinci luni, americanii devenind din ce în ce mai optimiști cu privire la condițiile actuale și viitoare de afaceri, precum și cu privire la piața muncii, ceea ce ar putea ajuta la susținerea economiei la începutul anului viitor, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Creștere încrederii raportată miercuri de Conference Board a avut loc la toate grupele de vârstă și nivelurile de venituri ale gospodăriilor, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Ministrul Mediului anunță că statul ar putea suporta o parte din leasingul mașinilor electrice, după modelul FranțeiDeși consumatorii au continuat să-și facă griji cu privire la inflație, mulți plănuiesc să cumpere vehicule cu motor, case și electrocasnice majore, cum ar fi frigidere și uscătoare de rufe în următoarele șase luni.
Indicele de încredere a consumatorilor al Conference Board a crescut la 110,7 în această lună, cea mai mare valoare din iulie, de la nivelul de 101,0 revizuit în scădere în noiembrie.
Economiștii chestionați de Reuters au estimat că indicele va crește la 104,0, de la nivelul 102,0 raportat anterior.
Creșterea încrederii a fost cea mai mare în rândul gospodăriilor din grupa de vârstă 35-54 de ani și cu venituri anuale de cel puțin 125.000 de dolari.
Indicele situației actuale, bazat pe evaluarea consumatorilor cu privire la condițiile actuale de afaceri și de pe piața muncii, a crescut la 148,5, de la 136,5 luna trecută.
CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Electroputere a lansat un nou tren Săgeată Albastră. Anterior - Un tren românesc decorat cu motive tradiționale româneștiIndicele de așteptări, bazat pe perspectivele pe termen scurt ale consumatorilor pentru venituri, afaceri și condițiile pieței muncii, a crescut la 85,6, de la 77,4 în noiembrie.
Percepțiile consumatorilor cu privire la o probabilă recesiune în următoarele 12 luni au fost cele mai scăzute din acest an, deși două treimi consideră că poate avea loc o scădere în 2024.